| امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتخابات هیئت رئیسه های کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در مورخ 99/04/14 از ساعت 8 الی 24 به صورت آنلاین برگزار می شود

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

انتخابات هیئت رئیسه های کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در مورخ 99/04/14 از ساعت 8 الی 24 به صورت آنلاین برگزار می شود

انتخابات هیئت رئیسه های کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در مورخ 99/04/14 از ساعت 8 الی 24 به صورت آنلاین برگزار می شود.

کارشناسان عزیز و ارجمند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مسئول انتخابات آقای دکتر صمد دربندی (09141031620) تماس حاصل فرمایند.

نحوه شرکت در انتخابات آنلاین هیات رئیسه های کانون کارشناسان رسمی دادگستری

1-جهت ورود به سایت کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی  از دو آدرس زیر می توان استفاده کرد:

  1. www.Kkdtbz.com
  2. www.Kkdtbz.ir

2- سپس بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک می نماییم.

3-در صفحه باز شده  کد کاربری همان کد ملی کارشناس بوده و رمز عبور به صورت پیش فرض 123 می باشد که بایستی وارد گردد. سپس رمز امنیتی مشاهده شده در تصویر تایپ گردد.

پس از ورود حتما بایستی رمز تغییر یابد.جهت تغییر رمز در صفحه باز شده رمز جدید را وارد کنید رمز جدید باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ  و عدد باشد در ضمن از 8 کاراکتر کمتر نباشد سپس آن را دوباره تایپ کرده و بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.

سپس کارتابل کارشناس نمایش داده می شود بر روی گزینه  رای گیری کلیک نمایید.

سپس برای تلفن همراه شما پیامک کد تائید ارسال می گردد در کادر مشخص شده کد تائید را وارد نموده سپس بر روی دکمه تائید کلیک نمائید.

کاندیدهای مورد نظر خود را تیک یزنید و سپس بر روی گزینه  ثبت رای کلیک نمایید.

در صفحه باز شده افراد انتخاب شده توسط کارشناس نشان داده می شود در صورت اطمینان از آراء خود تائید نمایید و در صورت عدم اطمینان بر روی دکمه انصراف کلیک نمایید.

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است