| امروز پنجشنبه 9 فروردین 1403

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی از پتانسیل لازم برای ارائه خدمات کارشناسی برخوردار است

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی از پتانسیل لازم برای ارائه خدمات کارشناسی برخوردار است

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با هدف گسترش ارتباطات و همکاری های سازمانی با دکتر حسین فتحی مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی دیدار و در زمینه های مختلف به گفت و گو و رایزنی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دکتر علی اکبر بالاگر در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای انجام همکاری در زمینه های مختلف کارشناسی برای مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی افزود: شناخت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به قابلیت ها و شرایط اعضای خود بیشتر از سازمان های دیگر است و به همین دلیل در قبال عملکرد و فعالیت کارشناسان خود در عرصه های متنوع کارشناسی پاسخگوست.

مسئول جامعه کارشناسی استان آذربایجان شرقی تشریح کرد: افزایش روز افزون اعتماد شخصیت های حقیقی و حقوقی موجود در جامعه نسبت به برند کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی از برنامه های اساسی ماست.

وی همچنین بر لزوم اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در ارتباط با موضوع ارجاع امور کارشناسی تاکید کرد و افزود: مطابق قانون کلیه امور کارشناسی در کشور از جمله در سطح استان آذربایجان شرقی باید از مسیر قانونی ارجاع شود.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با ورود کارشناسان جدید، ارائه خدمات آموزشی و نظارت مستمر میزان رضایت از کیفیت خدمات کارشناسی در سطح جامعه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز اهمیت انجام مطلوب و به موقع امور کارشناسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امور کارشناسی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی ارجاع خواهد شد.

وی گسترش همکاری های فیمابین را با اهمیت دانست و افزود: استمرار تعاملات بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با اهمیت است و برنامه ریزی های مورد لزوم در این خصوص انجام خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه شرایط مناسب برای بهره برداری متقابل از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را به ویژه در زمینه های کارشناسی و آموزشی فراهم می کنیم.

در این دیدار صمیمانه که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی انجام گرفت محمد نقی سلیمانی بازرس، یعقوب صبوری رئیس حراست و بهروز ساربان تاج احمدی رئیس روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است دکتر حسین فتحی مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از تجارب مفید و ارزنده در حوزه مسئولیت خود برخوردار است و در عین حال از کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز بشمار می رود.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است