| امروز جمعه 10 فروردین 1403

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی: ارجاعات کارشناسی در سطح استان آذربایجان شرقی باید از مسیر واحد و قانونی صورت بگیرد

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی: ارجاعات کارشناسی در سطح استان آذربایجان شرقی باید از مسیر واحد و قانونی صورت بگیرد

در دیدار دکتر علی اکبر بالاگر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با مهندس اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، زمینه های مناسب مورد لزوم برای گسترش همکاری های فیمابین مورد بحث و مذاکره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دکتر علی اکبر بالاگر در این دیدار اهمیت تامین نیازهای کارشناسی سازمان های مختلف را یادآور شد و گفت: ما برای تامین نیازهای کارشناسی سازمان های مختلف از قابلیت های تخصصی و سیستم های نظارتی مورد لزوم برخوردار هستیم.

وی افزود: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت موثر در زمینه های مختلف، در واقع پشتوانه مستحکم کارشناسی دستگاه قضایی استان و نیز سازمان های مختلف در سطح منطقه بشمار می رود.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارجاع قانونمند امور کارشناسی از یک طرف و تلاش های متعهدانه و دلسوزانه کارشناسان رسمی دادگستری از طرف دیگر زمینه ساز حل و فصل مشکلات حقوقی مردم در زمینه های مختلف خواهد شد.

مهندس علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی نیز در جریان این دیدار از نحوه رسیدگی کارشناسی به پرونده ها ابراز رضایت کرد و گفت: کلیه ارجاعات کارشناسی در سطح استان آذربایجان شرقی باید از مسیر واحد و قانونی صورت بگیرد.

وی بر لزوم مقابله با هرگونه تخلف احتمالی در خصوص محاسبه و دریافت هزینه های کارشناسی تاکید کرد و افزود: در موضوع پرداخت حق الزحمه کارشناسان بهترین ملاک می تواند تعرفه جدید کارشناسان رسمی دادگستری باشد که مصوبه ریاست محترم قوه قضائیه بوده و عمل به مفاد آن برای همه الزام آور است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با توجه به ماموریت مهم و سنگین و نیز تنوع فعالیت های موجود باید در جهت انجام کارهای کارشناسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی از هر لحاظ مساعدت شود.

گفتنی است در این نشست صمیمانه که در محل کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود، استمرار جلسات هماهنگی در بازه های زمانی معین و اهتمام در انجام امور کارشناسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی مورد تاکید قرار گرفت.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است