| امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403

کسب و کار کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی دارای نماد اعتماد الکترونیکی شد

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

کسب و کار کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی دارای نماد اعتماد الکترونیکی شد

 با هدف کسب رضایت مشتریان و کارشناسان و برای اولین بار در سطح کشور، کسب و کار کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای اعتماد الکترونیکی، هویت صاحب و نیز محل فعالیت کلیه کسب و کارهای اینترنتی را احراز می نماید.

 اعطای نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گامی مـوثر در ایجـاد اعـتماد و اطمینان در میان کاربران خـدمـات الکتـرونیکی بوده و امروزه تقریباً هر سایتی که درآن خرید و فروش انجام می گیرد باید دارای نماد الکترونیک باشد.

سوابق عملکرد کسب و کار کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی مغایرت از دستور العمل در سطوح سه گانه، سوابق پاسخگویی به شکایات و سابقه فعالیت و تجربه را در بر می گیرد و در حال حاضر ثبت شکایات و نظرات مشتریان و گزارش تخلف در سایت آن امکان پذیر است.

شایان ذکر است که مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی بوده و دارندگان نماد اعتماد الکترونیکی تحت نظارت دستگاه های مسئول به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهد نامه نماد ملزم هستند.

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است