| امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403

دکتر رسول جانی به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی منصوب شد

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

دکتر رسول جانی به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی دکتر محمد رضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر رسول جانی به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی منصوب شد.

در  این حکم آمده است: به استناد ماده ۱۱ اساسنامه جدید و نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی، پیرو مصوبه تاریخ 99/05/11  هیئت مدیره، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی تعیین می‌شوید.

 در این حکم ابراز امیدواری شده که دکتر رسول جانی با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت پرسنل ساعی و توانمند و امکانات فنی و عملیاتی، در راستای تعالی سازمان و پشتیبانی اثربخش شهرداری‌های استان، موفق و موید باشند.

دکتر رسول جانی دارای مدرک دکتری عمران و از اعضای هیات علمی رسمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده و از مهم ترین سوابق اجرایی وی می توان به مدیرکل عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان اشاره کرد.

شایان ذکر است دکتر رسوا جانی ضمن مسئولیت های متعددی که در سطح استان آذربایجان شرقی بر عهده داشته است، از کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در رشته راه و ساختمان نیز بشمار می رود.

انتصاب بجا و شایسته آقای دکتر رسول جانی به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی را تبریک عرض نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید موفقیت و سربلندی آرزو می کنیم.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است