| امروز جمعه 31 فروردین 1403

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اذربایجان شرقی: استفاده از رانت برای فعالیت های سازنده کارآفرینان در سطح کشور به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال مشکل ایجاد می کند

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اذربایجان شرقی: استفاده از رانت برای فعالیت های سازنده کارآفرینان در سطح کشور به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال مشکل ایجاد می کند

با ورود دستگاه دادگستری استان آذربایجان شرقی و اقدامات مورد لزوم در سال های اخیر شاهد رفع خطر ورشکستگی و بازگشت بسیاری از واحدها به چرخه تولید بودیم

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در راستای برنامه گسترش ارتباطات سازمانی با بخش صنعت و حمایت از واحدهای تولیدی منطقه از یکی از شرکت های تولید اسپری در تبریز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دکتر علی اکبر بالاگر در جریان این بازدید اعلام کرد: بخش تولید و صنعت در حوزه اقتصادی کشور به عنوان خط مقدم و محور اساسی محسوب می شود.

وی بر ضرورت مقابله با هر گونه رانت تاکید کرد و افزود: رشد اقتصادی باید طبیعی و متوازن باشد، چرا که استفاده از رانت برای فعالیت های سازنده کارآفرینان در سطح کشور به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال مشکل ایجاد می کند.

مسئول جامعه کارشناسی استان آذربایجان شرقی توضیح داد: واحدهای صنعتی منطقه لازم است در جهت دستیابی به استاندارد، تولید محصولات با کیفیت و جلب اعتماد و رضایت مشتریان برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

وی افزود: تعطیلی واحد های صنعتی به علل مختلف پذیرفتنی نیست و با ورود دستگاه دادگستری استان آذربایجان شرقی و اقدامات مورد لزوم در سال های اخیر شاهد رفع خطر ورشکستگی و بازگشت بسیاری از واحدها به چرخه تولید بودیم.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: حمایت ار بخش صنعت مهم است و کلیه واحدهای صنعتی در صورت نیاز به خدمات کارشناسی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل این شرکت تولید کننده اسپری نیز بر اراده مدیران و کارکنان مجموعه تحت مدیریتی خود در تولید محصولات با کیفیت و تامین نیاز بازار داخل و همچنین گسترش فعالیت های صادراتی تاکید کرد.

شایان ذکر است که این شرکت با بهر گیری از دو پارامتر تکنولوژی روز دنیا و سازگاری با محیط زیست در زمینه تولید انواع اسپری خودرو، محصولات خانگی، صنعتی و آرایشی و بهداشتی در تبریز فعالیت می کند.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است