| امروز جمعه 10 فروردین 1403

ایجاد کانون آنلاین و کارتابل الکترونیکی میزان بهره وری خدمات کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور را افزایش می دهد

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

ایجاد کانون آنلاین و کارتابل الکترونیکی میزان بهره وری خدمات کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور را افزایش می دهد

مهندس علی اکبر مرسلی عضو هیئت مدیره و خزانه دار به همراه رئیس حسابداری کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با دکتر مظاهر طهماسبی رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دکتر مظاهری در این دیدار بر ضرورت ایجاد کانون آنلاین تاکید کرد و گفت، ایجاد کانون آنلاین و کارتابل الکترونیکی میزان بهره وری خدمات کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور را افزایش می دهد.

وی افزایش تعاملات بین کانون های سراسر کشور را ضروری دانست و افزود: از طریق ایجاد اتوماسیون و انجام امور به طور سیستمی،  امکان ارتباط کانون های سراسر کشور با همدیگر و با شورای عالی در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد شد.

رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری از فعالیت های نو و ابتکاری در کانون های سراسر کشور تجلیل کرد و گفت:  باید از فعالیت های ابتکاری کانون استان آذربایجان شرقی به ویژه در زمینه ایجاد کانون آنلاین در سایر کانون ها به عنوان الگو به طور مطلوب استفاده شود.

وی ترویج و اشاعه تجربیات کانون های سراسر کشور را با اهمیت دانست و افزود: ترویج و اشاعه تجربیات، مبادله اطلاعات و هم افزایی، قابلیت ها و ظرفیت های بیشتری را برای ارائه خدمات بهینه کارشناسی در سطح جامعه ایجاد می کند.

رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری تصریح کرد: کانون های کارشناسان رسمی سراسر کشور برای انجام فعالیت موثر از ابتکار عمل برخوردار هستد و از جانب شورای عالی نیز حمایت و نظارت مورد لزوم صورت می گیرد.

گفتنی است در این دیدار بین آقای دکتر مظاهری و مهندس مرسلی در خصوص فعالیت های مختلف کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به ویژه مسایل مالی و ضرورت رفع مغایرت های بانکی و حساب های فیمابین مذاکرات لازم صورت گرفت.

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است