| امروز سه شنبه 1 آبان 1403

دکتر بهرام سرمست مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده گرفت

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

دکتر بهرام سرمست مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده گرفت

دکتر بهرام سرمست علاوه بر وجهه سیاسی دارای وجهه کارشناسی نیز بوده و از اعضای جامعه کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و کشور در رشته ایرانگردی و جهانگردی بشمار می رود

دکتر بهرام سرمست عضو هیئت علمی دانشگاه و رجل با تجربه وزارت کشور با تصویب هیئت دولت و ابلاغ دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران به مدت چهارسال مسئولیت خطیر استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، انتصاب چهره سیاسی معتدل و در عین حال برخوردار از وجهه کارشناسی، زمینه ساز تدوین برنامه های اساسی و راهبردی و توسعه روز افزون استان آذربایجان شرقی درعرصه های مختلف خواهد شد.

وی پیش تر مسئولیت سرپرستی معاونت سیاسی وزارت کشور، مدیرکل سیاسی وزارت کشور، استانداری قم، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی و سرپرستی فرمانداری تبریز را تجربه کرده ‌است.

دکتر بهرام سرمست همچنین علاوه بر وجهه سیاسی دارای وجهه کارشناسی نیز بوده و از اعضای جامعه کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و کشور در رشته ایرانگردی و جهانگردی بشمار می رود.

این موفقیت بزرگ و انتخاب شایسته را به آقای دکتر بهرام سرمست تبریک عرض نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید و پیشبرد امور عمرانی و رفاهی منطقه در دوره دولت وفاق ملی و جلب رضایت اهالی غیور استان آذربایجان شرقی موفقیت و سربلندی آرزو می کنیم.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است