| امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیام تشکر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

پیام تشکر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی

دکتر علی اکبر بالاگر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سالانه این کانون پیام تشکر و قدردانی صادر کرد.

متن پیام رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران عزیز و ارجمند

روز پنج شنبه ۲۷ شهریور روزی ماندگار برای کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی بود و اعضای خانواده بزرگ کانون اعم از کارشناسان و کارکنان در این روز پازل افتخارات خود را در سال جاری تکمیل ساختند.

اهمیت برگزاری مجمع عمومی به صورت مجازی در واقع مختص به آغاز روند جدید انجام فعالیت ها در شرایط کرونایی است و در این روز توانایی های بالقوه کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی بار دیگر به اثبات رسید.

مجمع عمومی روز پنج شنبه ۲۷ شهریور ثابت کرد که هیچ گونه محدودیت طبیعی و غیر طبیعی قادر نیست در اراده مستحکم جامعه کارشناسی استان آذربایجان شرقی برای خدمت به مردم خلل ایجاد نماید.

و نیز در این روز این باور را نهادینه ساختیم که با برنامه ریزی و مدیریت، نیل به اهداف ارزنده کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در سطوح مختلف امکان پذیر است.

نکته مهم دیگر اعتماد و نمره قبولی کارشناسان عزیز به اعضای هیئت مدیره است و تصویب صورت های مالی و بودجه پیشنهادی با رای بالا و قابل ملاحظه، انگیزه ها را برای انجام خدمت و تلاش در راستای بالندگی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی افزایش می دهد.

این همبستگی و وفاق را به فال نیک می گیریم و مطمئن هستیم که تعمیق ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و انجام بهینه فعالیت های کارشناسی، زمینه ساز توفیقات اقتصادی و جلب رضایت بیشتر اعضای خانواده بزرگ کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی خواهد شد.

ضمن عرض تبریک به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سالانه (نوبت دوم) کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و تشکر و قدردانی از مسئولیت پذیری و قبول زحمات معاونت محترم نظارت و نیز نمایندگان محترم شورای عالی، ارکان محترم کانون اعم از اعضای هیئت مدیره، بازرسین، دادستان انتظامی، کارشناسان و کارکنان کانون، مدیریت و کارکنان مخابرات استان و به ویژه مسئول برگزاری مجمع، برای کلیه عزیزان موفقیت و سربلندی آرزو می کنم.  

                                                                                                          علی اکبر بالاگر

                                                                رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است