| امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403

پیام نوروزی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

پیام نوروزی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

عید سعید نوروز و آغاز فصل بهار و به فراخور آن ظهور دگرگونی اساسی در قاموس طبیعت و به ویژه تقارن آن با ایام ماه مبارک رمضان، قدر مسلم فرصت های مناسب و با ارزشی را برای دگرگونی، خودسازی و ایجاد بهبود در عرصه های مختلف فراهم می کند.  

 همانگونه که مستحضرید سرعت تحولات جوامع در سطح بسیار بالاست و پیدایش نیازهای متعدد و جدید، ضرورت تخصص گرایی و مراجعه به کارشناسی را از یک طرف و مسئولیت پذیری کارشناسان در قبال عمل به تعهدات اجتماعی و نیز کمک در اجرای عدالت را از طرف دیگر ایجاب می نماید.

 بر این اعتقادم که تلقی صرف کارشناسی به عنوان شغل و وسیله کسب درآمد منصفانه نیست و موضوعات مهم دیگر از قبیل ارائه خدمات تخصصی، انجام مطلوب امور کارشناسی، کمک به رفع مشکلات دستگاه قضایی و مردم جامعه از اهمیت شایان برخوردار هستند.

 مایه مسرت است اعلام این مطلب که جامعه کارشناسی استان آذربایجان شرقی در سال 1402 همگام با دستگاه قضایی و سایر ذینفعان و ارائه خدمات کارشناسی مورد لزوم در راستای تامین بخشی از نیازهای جامعه و حل و فصل مشکلات مردم فعالیت های موثر داشت.

 انشاالله در سال جدید تلاش خواهیم کرد که در راستای سیاست های کلان قوه قضائیه و با برقراری تعامل با دستگاه های ذیربط، افزایش کمیت و کیفیت خدمات کارشناسی و تسریع در انجام کارهای محوله رضایت مورد نظر متقاضیان امور کارشناسی را فراهم کنیم.

 فرصت را مغتنم می شمارم و عید فرخنده نوروز و حلول سال نو را صمیمانه تبریک گفته و برای کلیه همکاران و نیز خانواده محترم آنان سالی پر برکت و سرشار از موفقیت و کامیابی آرزو می نمایم.

                                                                                                                        محمد ساسانی

                                                                                        رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است